fbpx
  • Paxy to nie tylko biznes.

    Paxy to nie tylko biznes.

  • Biznes to ludzie, którzy go tworzą.

    Biznes to ludzie, którzy go tworzą.

  • Ludzie, którzy mają wspólny cel i razem dążą do jego realizacji.

    Ludzie, którzy mają wspólny cel i razem dążą do jego realizacji.

  • Ludzie, którzy mają realny wpływ na otaczający ich świat.

    Ludzie, którzy mają realny wpływ na otaczający ich świat.

  • W Paxy lubimy pomagać.

    W Paxy lubimy pomagać.

CSR Paxy

CSR to z języka angielskiego: Corporate Social Responsibility czyli Społeczna Odpowiedzialność Biznesu. Jest to strategia zarządzania, która polega na integracji kwestii społecznych, środowiskowych i ekonomicznych z działaniami biznesowymi i relacjami z interesariuszami. Celem CSR jest osiągnięcie trwałego sukcesu finansowego, jednocześnie przyczyniając się do zrównoważonego rozwoju, dobrobytu społeczności oraz ochrony środowiska.

Paxy działa w bardzo mocnej gałęzi ekonomicznej naszego kraju - logistyce cross-border e-commerce. Z każdym rokiem zwiększamy wartość naszego biznesu oraz procent udziału w rynku usług logistycznych dla międzynarodowego e-handlu. Wraz z ekspansją, wzrasta również świadomość wpływu jaki mają nasze działania i decyzje, na bliższe i dalsze otoczenie.

W 2023 roku zdecydowaliśmy się na duży krok – rozpoczęcie działań odpowiedzialnego biznesu, dzięki którym wdrażamy aspekty społeczne, środowiskowe i etyczne w strategię naszej firmy.

Misja CSR Paxy

Zgodnie z założoną misją CSR:

Paxy Courier zobowiązuje się do podejmowania świadomych decyzji, które wspierają lokalną społeczność, dbają o środowisko naturalne i promują etyczne standardy działalności biznesu. Dążymy do ciągłego doskonalenia naszych usług i praktyk pro-społecznych, tak aby tworzyć pozytywny wpływ na otoczenia, w którym żyjemy.

W praktyce oznacza to, że od tej pory naszym zamiarem jest podejmowanie działań mających na celu promowanie zrównoważonego rozwoju, troskę o środowisko, wspieranie społeczności lokalnych oraz stosowanie etycznych standardów w swoich operacjach biznesowych.

Plany CSR Paxy

W naszych planach na najbliższe lata mamy:

minimalizację negatywnego oraz maksymalizację pozytywnego wpływu na środowisko naturalne

podejmowanie działań charytatywnych dla środowisk lokalnych

wspieranie edukacji odpowiedzialnego biznesu

uczciwe praktyki biznesowe oraz otwartą komunikację z naszymi klientami

Aktualności

Zobacz wszystkie
  • Podsumowanie roku 2024 z Paxy
    20.01.2025
    Podsumowanie roku 2024 z Paxy – Rekordowe wyniki i nowe możliwości!
    Miniony rok był dla Paxy niezwykle owocny i pełen dynamicznych zmian. Dzięki zaangażowaniu naszego zespołu oraz zaufaniu naszych klientów osiągnęliśmy rekordowe wyniki i umocniliśmy swoją pozycję na rynku usług logistycznych cross-border.Rekordowe Wyniki Operacyjne W 2024 roku w Paxy osiągnęliśmy imponujący wynik ponad 3 milionów wysłanych przesyłek do 17 europejskich krajów…
  • b
    23.12.2024
    Paxy na dlahandlu.pl: Polski cross border rozlewa się na Europę – To szansa dla firm kurierskich!
    Z radością informujemy, że na stronie dlahandlu.pl ukazał się nowy artykuł pt. „Polski cross border rozlewa się na Europę”, w którym nasz specjalista ds. sprzedaży - Kacper Kamiński omówił aktualne trendy w e-commerce oraz rosnące znaczenie handlu transgranicznego. W artykule zwróciliśmy uwagę na dynamiczny rozwój branży kurierskiej, który staje się…
  • Paxy integracja Apilo
    18.12.2024
    Integracja Paxy i Apilo – jeszcze szybsze i łatwiejsze wysyłki międzynarodowe!
    Świat e-commerce rozwija się w błyskawicznym tempie, a wraz z nim rosną wymagania klientów. Aby sprostać tym oczekiwaniom, przedsiębiorcy szukają coraz bardziej efektywnych rozwiązań logistycznych.Dlatego cieszymy się, że możemy ogłosić nową integrację, która jeszcze bardziej usprawni Twoją pracę! Dzięki połączeniu zaawansowanego systemu Apilo z naszą platformą, wysyłka międzynarodowa staje się…
  • Black friday Rumunia
    01.11.2024
    Black Friday w Rumunii – przygotuj swój sklep e-commerce razem z Paxy!
    WprowadzenieBlack Friday, znany jako „Czarny Piątek”, to dzień zakupów, który pierwotnie pojawił się w Stanach Zjednoczonych. Od lat 90. XX wieku stał się on nieodłącznym elementem amerykańskiego kalendarza zakupowego, odbywającym się w piątek po Święcie Dziękczynienia. Z biegiem lat fenomen ten rozprzestrzenił się na inne części świata, w tym do…
  • 23.07.2024
    Paxy to odpowiedzialny biznes!
    CSR czyli Społeczna Odpowiedzialność Biznesu, jest z nami od 2023 roku, kiedy to zdecydowaliśmy się na oficjalne i transparentne działania pro-społeczne w Paxy. Jednak gdy przyjrzymy się naszym wartościom biznesowym, to z łatwością zauważamy, że podstawy CSR były z nami już od samego początku działalności - niegdyś w Czech Logistic.…
  • 03.07.2024
    Wywiad z George Basiakoulis z Elta Courier – grecki e-commerce
    Grecja to przepiękny kraj pełen krajobrazów zapierających dech w piersiach i wysp skąpanych w całorocznym słońcu. Grecy przez wiele lat borykali się z kryzysem gospodarczym swojego kraju, jednak mimo trudności, z każdym rokiem status quo greckiego konsumenta ulega poprawie. Grecki e-commerce nadal pozostaje w mocnym niedosycie, dlatego stał się celem…
  • 17.06.2024
    Cross-border to prawie 1/3 e-handlu. Paxy: Polacy kupują mądrzej!
    Całkowity obrót towarami w internecie B2C w Europie osiągnął wartość 741 mld euro. Oznacza to wzrost o 13 proc. w porównaniu z rokiem 2022. Z tej sumy 32 proc. wygenerowano w ramach sprzedaży transgranicznej. Europejski rynek transgraniczny online osiągnął w 2023 roku obroty na poziomie 237 mld euro – wynika…
  • 14.06.2024
    Wzmacniamy siły kurierskie Paxy 💪
    Co robimy, gdy nie ma nas na magazynie wśród Waszych przesyłek międzynarodowych Integrujemy naszą Załogę i wzmacniamy siły kurierskie . Biznes to ludzie, którzy go tworzą. Dlatego dbamy nie tylko o mocne relacje w pracy, ale również poza nią . #PaxyTeam#relations#afterwork
  • 22.05.2024
    E-commerce nie może tego przeskoczyć. Paxy: liczą się sprawne dostawy i zwroty
    Sklepy internetowe z modą cieszą się rosnącą popularnością. Rynek e-commerce w branży fashion przeżywa dynamiczny rozwój. Analizy statista.com wskazują, że w 2023 r. globalna branża mody e-commerce osiągnęła ogólną wartość rynkową wynoszącą 821 mld dol. Według szacunków, do 2027 roku wzrosnąć ma do ponad 1,2 bln dol. (...) - Obecnie…

1 /