Contact Center

Zaopiekujemy się Twoimi klientami zza granicy. Robimy to zawodowo!

Contact center

Obsługujemy sklepy internetowe w wielu językach, po to, abyś Ty mógł jeszcze więcej sprzedawać. Zapewnij sobie mocną pozycję na zagranicznym rynku e-commerce.

Zapewniamy obsługę w języku:

Czeskim

Czeskim

Słowackim

Słowackim

Węgierskim

Węgierskim

Rumuńskim

Rumuńskim

Bułgarskim

Bułgarskim

Chorwackim

Chorwackim

Greckim

Greckim

Jak działa naszeContact Center?

Obsługiwane jest przez lokalnych pracowników Paxy mówiących również biegle w języku polskim. Daje to gwarancję najlepszej obsługi. Płacisz stały, niski abonament miesięczny. Utrzymuj kontakt ze swoimi klientami oraz pozyskuj nowych, bez potrzeby zatrudniania pracownika. Nasz przeszkolony zespół obsłuży połączenia telefoniczne oraz e-maile w jednym dedykowanym do tego systemie. Ty co miesiąc otrzymasz raport z naszej pracy a cały czas na bieżąco możesz śledzić nasze działania.

Prawda, że proste?

Jak działa nasze Contact Center?

Ile to kosztuje?

Czechy

3500 Kč

Słowacja

150 €

Węgry

200 €

Rumunia

200 €

Bułgaria

200 €

Chorwacja

200 €

Grecja

200 €

Co otrzymujesz w cenie?

Abonament miesięczny

Proste zasady - wiesz ile zapłacisz za cały miesiąc

Unikalny numer telefonu stacjonarnego

Pokaż się klientom jako lokalny sklep internetowy

Obsługa połączeń telefonicznych oraz wiadomości e-mail

Pokaż się klientom jako lokalny sklep internetowy

Obsługa Social Media

Facebook, Instagram, Messenger? Napisz czego potrzebujesz

Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany?

Wypełnij formularz kontaktowy a my przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę.

Skontaktuj się z nami





    Aktualności

    Zobacz wszystkie
    • 25.05.2023
      Przyszłość cross border e-commerce maluje się bardzo kolorowo
      Systemy przesyłek są dziś szybkie, dużo bardziej odporne na błędy, intuicyjne i bardziej wydajne niż jeszcze 10-15 lat temu. – Obecnie jest duża szansa dla firm, które chciały wyjść ze sprzedażą za granice naszego państwa. Teraz jest ten czas – mówi w rozmowie z DlaHandlu.pl Maciej Karwat, dyrektor działu IT…
    • 19.05.2023
      Węgierski rynek e-commerce – wiedza przydatna na start
      Zapraszamy Państwa do bliższego poznania węgierskiego rynku e-commerce, opisanego okiem Specjalisty Contact Center Paxy, Andrása Rétlaki, który na co dzień rozmawia z węgierskimi e-klientami w sprawie zamówień z polskich sklepów internetowych. Andreas jesteś Węgrem, jak zaczęła się Twoja historia z Polską? Już w dzieciństwie wiele razy odwiedzałem Polskę. Byłem mocno…
    • 12.05.2023
      Ekologia w cross border e-commerce – 8 razy TAK!
      Sprzedaż internetowa przejęła dużą część europejskiego rynku handlowego. Według PayPal eCommerce Index 2022, w zeszłym roku 97% mieszkańców starego kontynentu robiło zakupy w sieci i płaciło za zamówienia online. W Polsce, po okresie pandemicznego boom, e-sprzedaż spowolniła, jednak te same statystyki w większości krajów Europy wciąż rosną i z każdym…
    • 02.05.2023
      Nowości kurierskie w Paxy
      Na dobre w naszej ofercie na Rumunię, zagościły usługi firmy Cargus, która oferuje dostawy na adres, do punktu oraz do paczkomatu. Dysponują oni świetną flotą kurierską i wciąż rozwijaną siecią punktów odbioru, która liczy aż 2500 punktów i 300 paczkomatów. Najnowszym dorobkiem usług kurierskich w Paxy jest Hrvatska Pošta na…
    • 21.04.2023
      E-commerce musi szukać dodatkowych dochodów na rynkach zagranicznych
      Jak kształtuje się sytuacja na rynku przesyłek w pierwszych miesiącach tego roku? Michał Staręga: - O wyhamowywaniu polskiego rynku e-commerce dosyć głośno zaczęło się mówić już w zeszłym roku, wiele statystyk wskazywało na zwolnienie tempa w e-sprzedaży. Mimo to wciąż tysiące polskich firm jest uzależnionych od rodzimego rynku e-handlu, co w…
    • 18.04.2023
      Prawo dla e-commerce – bieżące zmiany
      Prowadzenie sklepu internetowego na skalę europejską daje wiele możliwości, które odpowiednio zagospodarowane, mogą prowadzić do sukcesu na naprawdę dużą skalę. Rynek e-commerce jest chłonny tak na zachodzie jak i wschodzie Europy, od północy aż po południe. Każdy kraj nosi swoją własną specyfikę e-handlu, a co za tym idzie swój własny…
    • 07.04.2023
      Wesołych Świąt Wielkanocnych :)
      Całą ekipą Paxy, życzymy Wam wszystkiego co najlepsze na te Święta Wielkanocne
    • 07.04.2023
      To były świetne targi!
      Serdecznie dziękujemy za 23 Targi eHandlu - to był dla nas niesamowity czas! Odwiedzaliście nasze stoisko z taką intensywnością, że z ledwością łapaliśmy oddech między rozmowami 🥰, z czego oczywiście jesteśmy bardzo dumni i zadowoleni 😊. Świetnie było zobaczyć się z naszymi obecnymi partnerami w biznesie oraz (mamy nadzieję) przyszłymi…
    • 03.04.2023
      E-commerce Czechy – co warto wiedzieć przed ekspansją?
      Zapraszamy Państwa na wywiad z Lubomírem Puczok – managerem Contact Center w firmie Paxy, który na co dzień zarządza swoim działem i rozmawia z czeskimi konsumentami w sprawie zamówień z polskich sklepów internetowych do Czech. Lubomir pracuje w Paxy od 2017 roku, dzięki czemu czeski rynek e-commerce zna jak własną…

    1 /