fbpx

Contact Center

Lubimy odbierać telefony
i wysyłać wiadomości. Robimy to zawodowo!

Contact center

Obsługujemy sklepy internetowe w wielu językach, po to, abyś Ty mógł jeszcze więcej sprzedawać. Zapewnij sobie mocną pozycję na zagranicznym rynku e-commerce.

Zapewniamy obsługę w języku:

Czeskim

Czeskim

Słowackim

Słowackim

Węgierskim

Węgierskim

Rumuńskim

Rumuńskim

Bułgarskim

Bułgarskim

Chorwackim

Chorwackim

Greckim

Greckim

Niemieckim

Niemieckim

Jak działa naszeContact Center?

Obsługiwane jest przez lokalnych pracowników Paxy mówiących również biegle w języku polskim. Daje to gwarancję najlepszej obsługi. Płacisz stały, niski abonament miesięczny. Utrzymuj kontakt ze swoimi klientami oraz pozyskuj nowych, bez potrzeby zatrudniania pracownika. Nasz przeszkolony zespół obsłuży połączenia telefoniczne oraz e-maile w jednym dedykowanym do tego systemie. Ty co miesiąc otrzymasz raport z naszej pracy a cały czas na bieżąco możesz śledzić nasze działania.

Prawda, że proste?

Jak działa nasze Contact Center?

Ile to kosztuje?

Czechy

4500 Kč

Słowacja

200 €

Węgry

250 €

Rumunia

250 €

Bułgaria

250 €

Grecja

250 €

Chorwacja

300 €

Niemcy

300 €

Austria

300 €

Co otrzymujesz w cenie?

Abonament miesięczny

Proste zasady - wiesz ile zapłacisz za cały miesiąc

Unikalny numer telefonu stacjonarnego

Pokaż się klientom jako lokalny sklep internetowy

Obsługa połączeń telefonicznych oraz wiadomości e-mail

Pokaż się klientom jako lokalny sklep internetowy

Obsługa Social Media

Facebook, Instagram, Messenger? Napisz czego potrzebujesz

Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany?

Wypełnij formularz kontaktowy a my przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę.

Skontaktuj się z nami





    Aktualności

    Zobacz wszystkie
    • 15.03.2024
      Ostatni kilometr w logistyce cross-border e-commerce. Wszystko o finalnej drodze w łańcuchu dostaw
      Logistyka międzynarodowa stanowi niemałe wyzwanie dla przedsiębiorców e-commerce działających na rynku europejskim. Jednak to właśnie ostatni etap, z angielskiego last mile jest jednym z najbardziej krytycznych i kosztownych elementów całego łańcucha dostaw. Pod pojęciem ostatniej mili znajdziemy finalną drogę, którą pokonują przesyłki, licząc od ostatniego punktu magazynowania, do klienta końcowego.…
    • 12.03.2024
      Chronimy środowisko, wspieramy Dzieciaki!
      Nasza misja CSR zakłada również działalność na rzecz środowiska naturalnego , dlatego z wielką chęcią i radością , bierzemy udział w akcji "Nasze Miasto bez Elektrośmieci”, do której zaprosiły nas Panie Nauczycielki z Leśna Szkoła Podstawowa w Żorach. Jako firma kurierska, dumnie stanęliśmy na czele floty transportowej dla gabarytowych elektrośmieci…
    • 08.02.2024
      Nowy krajobraz e-commerce: 5 trendów w handlu elektronicznym
      W 2023 roku konsumenci coraz częściej na swojej ścieżce zakupowej sięgali po nowe technologie, a z drugiej – starali się oszczędzać przez wzgląd na dotykające ich poczucie politycznej i gospodarczej niepewności. Wpłynęło to również na firmy, które pracowały nad ulepszaniem swojej strategii omnichannel i dążyły do zaoferowania przystępnych i atrakcyjnych…
    • 19.01.2024
      Sprzęt dla PSONI w najlepszych rękach!
      Dla takich widoków WARTO BYŁO! Serce się raduje wiedząc, że sprzęt dobrze służy i to w tak wyjątkowy sposób . PSONI Koło w Żorach dziękujemy za piękne zdjęcia. #dobrorodzidobro
    • 29.12.2023
      Społeczna odpowiedzialność biznesu Paxy
      Społeczna odpowiedzialność biznesu (Corporate Social Responsibility – CSR) to strategia zarządzania, zgodnie z którą przedsiębiorstwa w swoich działaniach dobrowolnie uwzględniają interesy społeczne, aspekty środowiskowe czy relacje z pracownikami i klientami. - Bycie społecznie odpowiedzialnym oznacza inwestowanie w zasoby ludzkie, ochronę środowiska, relacje z otoczeniem firmy dla zrównoważonego rozwoju społecznego i…
    • 23.12.2023
      Niech będzie pięknie!
      W tym szczególnym czasie, pragniemy złożyć Wam Wszystkim najserdeczniejsze życzenia świąteczne . W szczególności bożonarodzeniowego dystansu, czasu spędzonego wśród najbliższych oraz wytchnienia od zwykłej codzienności . Do tego dorzucamy całe mnóstwo radosnych chwil i błogiego spokoju . Wesołych Świąt życzy cała załoga Paxy.
    • 04.12.2023
      Polskie firmy mają duże szanse na skandynawskim rynku e-commerce
      Konsumenci dokonują dziś zakupów w zagranicznych sklepach, szukając lepszej oferty i niższych cen. Preferują dostawę zakupionych produktów do domu. Skandynawia to dobrze prosperujący rynek e-handlu dzięki wysokiemu poziomowi penetracji internetu i cyfryzacji. – Handel elektroniczny w Szwecji, Danii i Finlandii rozwija się dynamicznie, warto jednak pamiętać, że sytuacja na rynkach…
    • 24.11.2023
      CSR Paxy dla PSONI w Żorach
      Wierzymy, że dobro rodzi dobro . Dlatego w ramach działań odpowiedzialności społecznej Paxy, nasz Zarząd podjął decyzję o objęciu patronatem CSR Stowarzyszenia PSONI Koło w Żorach. Dziękujemy Miasto Żory za pomoc w nawiązaniu relacji z Panią Izabelą Bester – Przewodnicząca Zarządu Koła PSONI w Żorach. Jesteśmy dumni, że możemy być…
    • 23.10.2023
      Przegląd e-commerce w krajach skandynawskich
      Skandynawia wszystkim kojarzy się z pięknem przyrody, sielskim życiem pośród gór i fiordów, zimnym klimatem i czystym powietrzem. Jednak niewielu z nas wie, że Skandynawia to również wysokorozwinięta technologia, cyfryzacja i świetnie prosperujący e-handel. W ciągu ostatnich kilku lat branża e-commerce zyskała ogromną popularność i stała się nieodłącznym elementem światowej…

    1 /