Contact Center

Zaopiekujemy się Twoimi klientami zza granicy. Robimy to zawodowo!

Contact center

Obsługujemy sklepy internetowe w wielu językach, po to, abyś Ty mógł jeszcze więcej sprzedawać. Zapewnij sobie mocną pozycję na zagranicznym rynku e-commerce.

Zapewniamy obsługę w języku:

Czeskim

Czeskim

Słowackim

Słowackim

Węgierskim

Węgierskim

Rumuńskim

Rumuńskim

Bułgarskim

Bułgarskim

Chorwackim

Chorwackim

Greckim

Greckim

Jak działa naszeContact Center?

Obsługiwane jest przez lokalnych pracowników Paxy mówiących również biegle w języku polskim. Daje to gwarancję najlepszej obsługi. Płacisz stały, niski abonament miesięczny. Utrzymuj kontakt ze swoimi klientami oraz pozyskuj nowych, bez potrzeby zatrudniania pracownika. Nasz przeszkolony zespół obsłuży połączenia telefoniczne oraz e-maile w jednym dedykowanym do tego systemie. Ty co miesiąc otrzymasz raport z naszej pracy a cały czas na bieżąco możesz śledzić nasze działania.

Prawda, że proste?

Jak działa nasze Contact Center?

Ile to kosztuje?

Czechy

3500 Kč

Słowacja

150 €

Węgry

200 €

Rumunia

200 €

Bułgaria

200 €

Chorwacja

200 €

Grecja

200 €

Co otrzymujesz w cenie?

Abonament miesięczny

Proste zasady - wiesz ile zapłacisz za cały miesiąc

Unikalny numer telefonu stacjonarnego

Pokaż się klientom jako lokalny sklep internetowy

Obsługa połączeń telefonicznych oraz wiadomości e-mail

Pokaż się klientom jako lokalny sklep internetowy

Obsługa Social Media

Facebook, Instagram, Messenger? Napisz czego potrzebujesz

Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany?

Wypełnij formularz kontaktowy a my przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę.

Skontaktuj się z nami





    Aktualności

    Zobacz wszystkie
    • 25.11.2022
      Chorwacja w Euro!
      12 lipca 2022 roku Rada Unii Europejskiej przyjęła trzy ostatnie akty prawne, dzięki którym Chorwacja od 1 stycznia 2023, będzie mogła oficjalnie używać euro, jako swojej własnej jednostki monetarnej. Parlament Europejski pozytywnie rozpatrzył kandydaturę Chorwacji, tym samym zakończyła się procedura umożliwiająca temu krajowi przystąpić do strefy euro. W jednym ze…
    • 14.11.2022
      Rozwój e-commerce za granicą? Zacznij od Czech i Słowacji.
      Rozwój e-commerce za granicą to trend, który co raz szybciej pojawia się w głowach właścicieli polskich sklepów internetowych, licząc od chwili założenia sklepu dla polskiej grupy docelowej, do momentu decyzji o wyjściu na rynek międzynarodowy. Często równo z tą decyzją, pojawia się długotrwały okres badania rynków ościennych, podczas którego zostaną…
    • 04.11.2022
      Black Friday w Rumunii już 11 listopada!
      Black Friday w Rumunii to prawdziwe święto wyprzedaży! Długo wyczekiwane i mocno promowane w całym kraju. Z roku na rok rumuńscy konsumenci pobijają rekordy zakupowe, kupując w tym dniu nie tylko prezenty na zbliżające się święta, ale wiele innych artykułów codziennego użytku, takich jak żywność, odzież, kosmetyki, ADG, biżuteria, elektronika,…
    • 31.10.2022
      Paxy wystawcą na 22. Targach eHandlu w Warszawie
      27 października 2022 roku, jako Wystawcy, wzięliśmy udział w największym wydarzeniu dla sprzedających online w Europie Centralnej, czyli 22. Targach eHandlu. Odbyły się one w iście biznesowym klimacie warszawskiego EXPO XXI, przy ulicy Prądzyńskiego, w samym sercu stolicy. Były to nasze pierwsze targi pod banderą nowej marki Paxy, która spotkała…
    • 30.09.2022
      Pierwsze kroki w cross-border e-commerce
      Decyzja o wejściu polskiego sklepu internetowego na rynek zagraniczny, zapada z wielu powodów. Jedne firmy sugerują się wyłącznie zyskiem i chęcią rozwoju, dla innych jest to kwestia wyzwania i spróbowania swoich sił na nieznanym gruncie, jeszcze inne mają nadzieję na wyższe marże ze względu na różnice w kursach walut i…
    • 16.09.2022
      W FAN Courier zapłacisz kartą!
      FAN Courier to nasz rumuński Partner logistyczny, który realizuje dla nas ostatni odcinek dostawy przesyłek do odbiorców w Rumunii, tak zwany „last mile”. Jest to zdecydowany faworyt rumuńskich konsumentów oraz niekwestionowany lider w rankingu firm kurierskich na tym rynku. Czym się wyróżniają? Jako jedyni doręczają paczki na następny dzień roboczy,…
    • 05.09.2022
      Zarządzanie międzynarodowymi zwrotami e-commerce
      Zwroty – często traktowane „po macoszemu”, na marginesie, zupełnie bez znaczenia. Dlaczego? „Bo przecież nie przynoszą zysku”. Nic bardziej mylnego. Zwroty generują niezły przychód, pod warunkiem sprawnego zarządzania tą niełatwą gałęzią logistyki. Faktem jest, że zwroty to dodatkowa praca do zaplanowania, wykonania i zagospodarowania w kosztach, które o zgrozo, codziennie…
    • 16.08.2022
      Witaj w Paxy :)
      16 sierpnia 2022 roku nasza marka oficjalnie zmieniła nazwę z „CzechLogistic” na „Paxy”, zamiennie z nazwą „Paxy courier”. Jednak proces zmiany trwał o wiele dłużej niż jedno sierpniowe popołudnie. Wszystko zaczęło się końcem 2021 roku - wtedy postanowiliśmy, że nadszedł czas na rebranding. Co raz częściej docierały do nas informacje,…
    • Żegnamy CzechLogistic. Idziemy w nowe!
      12.08.2022
      Żegnamy CzechLogistic. Idziemy w nowe!
      Dziś ostatnia prosta przed wielką zmianą! To nasz czas refleksji, wspomnień i podsumowań. Swoje pierwsze kroki jako CzechLogistic stawialiśmy w 2014 roku – to był świetny czas. Dokładnie wiedzieliśmy czego chcemy i dokąd zmierzamy. Na celowniku były Czechy i dostawa przesyłek z polskich sklepów e-commerce do odbiorców końcowych za południową…

    1 /