Contact Center
Zaopiekujemy się Twoimi klientami zza granicy. Robimy to zawodowo!

Obsługujemy sklepy internetowe w wielu językach, po to, abyś Ty mógł jeszcze więcej sprzedawać. Zapewnij sobie mocną pozycję na zagranicznym rynku e-commerce.
Zapewniamy obsługę w języku:

Czeskim

Słowackim

Węgierskim

Rumuńskim

Bułgarskim

Chorwackim

Greckim
Jak działa naszeContact Center?
Obsługiwane jest przez lokalnych pracowników Paxy mówiących również biegle w języku polskim. Daje to gwarancję najlepszej obsługi. Płacisz stały, niski abonament miesięczny. Utrzymuj kontakt ze swoimi klientami oraz pozyskuj nowych, bez potrzeby zatrudniania pracownika. Nasz przeszkolony zespół obsłuży połączenia telefoniczne oraz e-maile w jednym dedykowanym do tego systemie. Ty co miesiąc otrzymasz raport z naszej pracy a cały czas na bieżąco możesz śledzić nasze działania.
Prawda, że proste?

Ile to kosztuje?
Czechy
3500 Kč
Słowacja
150 €
Węgry
200 €
Rumunia
200 €
Bułgaria
200 €
Chorwacja
200 €
Grecja
200 €
Co otrzymujesz w cenie?
Abonament miesięczny
Proste zasady - wiesz ile zapłacisz za cały miesiąc
Unikalny numer telefonu stacjonarnego
Pokaż się klientom jako lokalny sklep internetowy
Obsługa połączeń telefonicznych oraz wiadomości e-mail
Pokaż się klientom jako lokalny sklep internetowy
Obsługa Social Media
Facebook, Instagram, Messenger? Napisz czego potrzebujesz

Jesteś zainteresowany?
Wypełnij formularz kontaktowy a my przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę.
