Contact Center

Lubimy odbierać telefony
i wysyłać wiadomości. Robimy to zawodowo!

Contact center

Obsługujemy sklepy internetowe w wielu językach, po to, abyś Ty mógł jeszcze więcej sprzedawać. Zapewnij sobie mocną pozycję na zagranicznym rynku e-commerce.

Zapewniamy obsługę w języku:

Czeskim

Czeskim

Słowackim

Słowackim

Węgierskim

Węgierskim

Rumuńskim

Rumuńskim

Bułgarskim

Bułgarskim

Chorwackim

Chorwackim

Greckim

Greckim

Niemieckim

Niemieckim

Jak działa naszeContact Center?

Obsługiwane jest przez lokalnych pracowników Paxy mówiących również biegle w języku polskim. Daje to gwarancję najlepszej obsługi. Płacisz stały, niski abonament miesięczny. Utrzymuj kontakt ze swoimi klientami oraz pozyskuj nowych, bez potrzeby zatrudniania pracownika. Nasz przeszkolony zespół obsłuży połączenia telefoniczne oraz e-maile w jednym dedykowanym do tego systemie. Ty co miesiąc otrzymasz raport z naszej pracy a cały czas na bieżąco możesz śledzić nasze działania.

Prawda, że proste?

Jak działa nasze Contact Center?

Ile to kosztuje?

Czechy

4500 Kč

Słowacja

200 €

Węgry

250 €

Rumunia

250 €

Bułgaria

250 €

Grecja

250 €

Chorwacja

300 €

Niemcy

300 €

Austria

300 €

Co otrzymujesz w cenie?

Abonament miesięczny

Proste zasady - wiesz ile zapłacisz za cały miesiąc

Unikalny numer telefonu stacjonarnego

Pokaż się klientom jako lokalny sklep internetowy

Obsługa połączeń telefonicznych oraz wiadomości e-mail

Pokaż się klientom jako lokalny sklep internetowy

Obsługa Social Media

Facebook, Instagram, Messenger? Napisz czego potrzebujesz

Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany?

Wypełnij formularz kontaktowy a my przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę.

Skontaktuj się z nami





    Aktualności

    Zobacz wszystkie
    • 29.12.2023
      Społeczna odpowiedzialność biznesu Paxy
      Społeczna odpowiedzialność biznesu (Corporate Social Responsibility – CSR) to strategia zarządzania, zgodnie z którą przedsiębiorstwa w swoich działaniach dobrowolnie uwzględniają interesy społeczne, aspekty środowiskowe czy relacje z pracownikami i klientami. - Bycie społecznie odpowiedzialnym oznacza inwestowanie w zasoby ludzkie, ochronę środowiska, relacje z otoczeniem firmy dla zrównoważonego rozwoju społecznego i…
    • 23.10.2023
      Przegląd e-commerce w krajach skandynawskich
      Skandynawia wszystkim kojarzy się z pięknem przyrody, sielskim życiem pośród gór i fiordów, zimnym klimatem i czystym powietrzem. Jednak niewielu z nas wie, że Skandynawia to również wysokorozwinięta technologia, cyfryzacja i świetnie prosperujący e-handel. W ciągu ostatnich kilku lat branża e-commerce zyskała ogromną popularność i stała się nieodłącznym elementem światowej…
    • 16.10.2023
      Paxy Courier podbija nowe rynki Europy – Niemcy na mapie usług
      Niemiecki e-commerce jest dynamicznie rozwijającym się segmentem handlu. Sukces odniosą te firmy, które wpasują się w preferencje zakupowe Niemców zarówno jakościowymi produktami, jak i dobrymi cenami, jednocześnie nie zapominając o twardej polityce e-handlowej kraju, która obarcza sklepy internetowe niemałymi obowiązkami – mówi portalowi DlaHandlu.pl Michał Staręga, CEO Paxy. Niemiecki e-commerce…
    • 11.10.2023
      Paxy w Niemczech – potęga Europy w zasięgu Twojej ręki
      Mamy to! Pierwszy rynek zachodni w Paxy właśnie rozpoczął swoją historię. Idąc za głosem potrzeb polskich e-sprzedawców, postawiliśmy na rozwój oferty i poszerzenie horyzontów. Ostatnie miesiące starań, rozmów i negocjacji, ostatecznie zaowocowały wejściem naszych usług na nowy kierunek dostaw Paxy – Niemcy. Każda nasza ekspansja zaczyna się pytaniami klientów o…
    • 05.10.2023
      Zdradzamy przepis na sukces w cross border
      Wiele sklepów internetowych widzi szasnę na swój rozwój poprzez wyjście ze sprzedażą za granicę. Na polskim rynku e-commerce konkurencja stale rośnie, sklepy często walczą między sobą ceną i promocjami. Ekspansja zagraniczna to w wielu kategoriach produktowych szansa na większe marże - mówi Dagmara Grendziak, Manager Działu Sprzedaży Paxy. O specyfice pracy…
    • 27.09.2023
      Jesteśmy Partnerem cross-border.pl
      Miło nam poinformować, że jako eksperci w branży międzynarodowej logistyki e-commerce , właśnie rozpoczęliśmy współpracę partnerską z Krajową Izbą Gospodarczą w zakresie współtworzenia platformy cross-border.pl. Zapraszamy serdecznie do obserwowania platformy https://cross-border.pl/b2b-partner/paxy-courier/ oraz lektury naszych artykułów .
    • 31.08.2023
      Czy w Rumunii można odnieść szybki sukces w e-commerce?
      Zapraszamy do wywiadu z Iwoną Marculeac z Contact Center Paxy, odpowiedzialną za rynek rumuński, która na co dzień rozmawia z konsumentami w Rumunii oraz polskimi sklepami internetowymi, dla których prowadzi telefoniczną i e-mailową obsługę klienta w języku rumuńskim. Iwona jesteś Polką, obecnie mieszkasz w Rumunii – jak zaczęła się ta…
    • 21.08.2023
      Targi Mody Fashionweare w Expo-Łódź
      Już w tym tygodniu, dokładnie 23 i 24 sierpnia na hali wystawienniczej Expo-Łódź odbędą się Targi Mody Fashionweare. Serdecznie zapraszamy do rozmów o cross border e-commerce na stoisku Paxy - 20F1. "Najważniejsze targi biznesowe dla branży mody w Polsce. Odbywają się dwa razy w roku w kolebce przemysłu odzieżowego w Łodzi. Imprezę wyróżnia doskonała…
    • 17.08.2023
      Czas dostawy w sklepie internetowym – o co należy zadbać?
      "Szybkość dostawy ma ogromne znaczenie przy podejmowaniu decyzji o zakupie w sklepie internetowym. W tym artykule wyjaśnimy, dlaczego precyzyjne informowanie o czasie dostawy jest kluczowe także z perspektywy prawnej. Podkręcanie tempa szybkości dostawy jest obecnie widoczne gołym okiem, a według licznych badań czas dostawy jest kluczowym aspektem branym pod uwagę…

    1 /