Fulfillment

Obsługuj zamówienia bezpośrednio z magazynu międzynarodowego kuriera e-commerce Paxy
i przyśpiesz proces logistyczny

Fulfillment

W Paxy obsługujemy pełen proces logistyczny

Przyjęcie towaru na magazyn

Odbieramy dostawę towaru Klienta na nasz magazyn i starannie przyjmujemy produkty. Tworzymy aktualny stan magazynowy.

Magazynowanie

Towar jest bezpiecznie przechowywany - czekamy na pierwsze zamówienia.

Kompletowanie zamówień

Nasz magazyn przyjmuje i przygotowuje wszystkie złożone zamówienia do godziny 20:00.

Pakowanie

Karton, koperta, a może foliopak? Pakujemy zawsze zgodnie ze standardami naszego klienta.

Dostawa

Z Paxy dostarczasz produkty zawsze szybciej niż konkurencja, ponieważ współpracujesz z nami bezpośrednio.

Obsługa zwrotów

Dzięki zagranicznym magazynom Paxy, możesz przyjmować zwroty swoich klientów i pozycjonować się jako lokalna firma.

Dlaczego warto przenieść

Fulfillment

do

?

?

Paxy
  • Masz dostęp bezpośrednio do kuriera Paxy, który będzie obsługiwał Twoje przesyłki, dzięki czemu maksymalnie skracasz czas dostawy na rynki zagraniczne
  • Dostępna usługa „za pobraniem” na terenie krajów Unii Europejskiej
  • Prosty, zrozumiały model rozliczania się – wiesz, za co będziesz płacił
  • Efektywne skalowanie współpracy – rośniemy razem z Tobą i na bieżąco udostępniamy potrzebną większa powierzchnie
  • Automatyzacja procesu – pomagamy w pełni zautomatyzować procesy logistyczne
  • Wszystko przejrzyste – otrzymujesz pełen wgląd w naszą pracę

Jak to działa?

1

Wysyłasz towar do magazynu Paxy

Wysyłasz towar do magazynu Paxy

2

Przyjęcie towaru i rozmieszczenie na półkach

Przyjęcie towaru i rozmieszczenie na półkach

3

Magazynowanie

Magazynowanie

4

Otrzymanie zamówienia

Otrzymanie zamówienia

5

Kompletowanie towaru

Kompletowanie towaru

6

Pakowanie przesyłki

Pakowanie przesyłki

7

Dostarczenie paczki

Dostarczenie paczki

8

Obsługa zwrotów i reklamacji

Obsługa zwrotów i reklamacji

9

Fakturowanie i raporty

Fakturowanie i raporty
Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany?

Wypełnij formularz kontaktowy a my przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę.

Skontaktuj się z nami





    Aktualności

    Zobacz wszystkie
    • 31.08.2023
      Czy w Rumunii można odnieść szybki sukces w e-commerce?
      Zapraszamy do wywiadu z Iwoną Marculeac z Contact Center Paxy, odpowiedzialną za rynek rumuński, która na co dzień rozmawia z konsumentami w Rumunii oraz polskimi sklepami internetowymi, dla których prowadzi telefoniczną i e-mailową obsługę klienta w języku rumuńskim. Iwona jesteś Polką, obecnie mieszkasz w Rumunii – jak zaczęła się ta…
    • 21.08.2023
      Targi Mody Fashionweare w Expo-Łódź
      Już w tym tygodniu, dokładnie 23 i 24 sierpnia na hali wystawienniczej Expo-Łódź odbędą się Targi Mody Fashionweare. Serdecznie zapraszamy do rozmów o cross border e-commerce na stoisku Paxy - 20F1. "Najważniejsze targi biznesowe dla branży mody w Polsce. Odbywają się dwa razy w roku w kolebce przemysłu odzieżowego w Łodzi. Imprezę wyróżnia doskonała…
    • 17.08.2023
      Czas dostawy w sklepie internetowym – o co należy zadbać?
      "Szybkość dostawy ma ogromne znaczenie przy podejmowaniu decyzji o zakupie w sklepie internetowym. W tym artykule wyjaśnimy, dlaczego precyzyjne informowanie o czasie dostawy jest kluczowe także z perspektywy prawnej. Podkręcanie tempa szybkości dostawy jest obecnie widoczne gołym okiem, a według licznych badań czas dostawy jest kluczowym aspektem branym pod uwagę…
    • 27.07.2023
      Porównywarki cenowe w europejskim cross border e-commerce
      Europejskie porównywarki cenowe odgrywają istotną rolę w e-sprzedaży zagranicznej, wpływając zarówno na wybory konsumentów, jak i na działania internetowe e-sprzedawców. Dają wiele możliwości i często ułatwiają start w ekspansji sklepów internetowych na danym rynku, jednocześnie stawiając wysoką poprzeczkę względem jakości produktów i poziomu obsługi klienta. Warunki rejestracji Podstawowymi warunkami rejestracji…
    • 18.07.2023
      Cross border e-commerce nie jest już domeną dużych firm
      Dziś prowadzenie międzynarodowego sklepu internetowego jest możliwe i całkowicie realne dla polskiej firmy e-commerce . Kilka słów o cross border e-commerce od naszego CEO Michała Staręga przeczytacie tutaj 👈
    • 03.07.2023
      Czym logistyka cross border e-commerce różni się od tradycyjnej?
      „Logistyka e-commerce różni się od tradycyjnej z kilku względów. Najważniejszy to ten, który jest zapisany w umowie pomiędzy Paxy, a sklepem internetowym, czyli czas dostarczenia przesyłki do klienta końcowego. Naszym celem jest spełnić warunki umowy, bez względu na wszystkie inne punkty krytyczne.” – mówi Regina Ozgowicz – Kierownik działu logistyki…
    • 12.06.2023
      Nawiązanie współpracy z Miastem Żory
      Mamy to! W minionym tygodniu nawiązaliśmy współpracę z Miasto Żory . Już niebawem rozpoczynamy wspólne działania . Dziękujemy Naczelnikowi Wydziału Promocji, Kultury i Sportu, Panu Adrianowi Lubszczyk za pomoc i zaangażowanie w naszą misję . Niech się dzieje
    • 25.05.2023
      Przyszłość cross border e-commerce maluje się bardzo kolorowo
      Systemy przesyłek są dziś szybkie, dużo bardziej odporne na błędy, intuicyjne i bardziej wydajne niż jeszcze 10-15 lat temu. – Obecnie jest duża szansa dla firm, które chciały wyjść ze sprzedażą za granice naszego państwa. Teraz jest ten czas – mówi w rozmowie z DlaHandlu.pl Maciej Karwat, dyrektor działu IT…
    • 19.05.2023
      Węgierski rynek e-commerce – wiedza przydatna na start
      Zapraszamy Państwa do bliższego poznania węgierskiego rynku e-commerce, opisanego okiem Specjalisty Contact Center Paxy, Andrása Rétlaki, który na co dzień rozmawia z węgierskimi e-klientami w sprawie zamówień z polskich sklepów internetowych. Andreas jesteś Węgrem, jak zaczęła się Twoja historia z Polską? Już w dzieciństwie wiele razy odwiedzałem Polskę. Byłem mocno…

    1 /