Fulfillment

Obsługuj zamówienia bezpośrednio z magazynu międzynarodowego kuriera e-commerce Paxy
i przyśpiesz proces logistyczny

Fulfillment

W Paxy obsługujemy pełen proces logistyczny

Przyjęcie towaru na magazyn

Odbieramy dostawę towaru Klienta na nasz magazyn i starannie przyjmujemy produkty. Tworzymy aktualny stan magazynowy.

Magazynowanie

Towar jest bezpiecznie przechowywany - czekamy na pierwsze zamówienia.

Kompletowanie zamówień

Nasz magazyn przyjmuje i przygotowuje wszystkie złożone zamówienia do godziny 20:00.

Pakowanie

Karton, koperta, a może foliopak? Pakujemy zawsze zgodnie ze standardami naszego klienta.

Dostawa

Z Paxy dostarczasz produkty zawsze szybciej niż konkurencja, ponieważ współpracujesz z nami bezpośrednio.

Obsługa zwrotów

Dzięki zagranicznym magazynom Paxy, możesz przyjmować zwroty swoich klientów i pozycjonować się jako lokalna firma.

Dlaczego warto przenieść

Fulfillment

do

?

?

Paxy
  • Masz dostęp bezpośrednio do kuriera Paxy, który będzie obsługiwał Twoje przesyłki, dzięki czemu maksymalnie skracasz czas dostawy na rynki zagraniczne
  • Dostępna usługa „za pobraniem” na terenie krajów Unii Europejskiej
  • Prosty, zrozumiały model rozliczania się – wiesz, za co będziesz płacił
  • Efektywne skalowanie współpracy – rośniemy razem z Tobą i na bieżąco udostępniamy potrzebną większa powierzchnie
  • Automatyzacja procesu – pomagamy w pełni zautomatyzować procesy logistyczne
  • Wszystko przejrzyste – otrzymujesz pełen wgląd w naszą pracę

Jak to działa?

1

Wysyłasz towar do magazynu Paxy

Wysyłasz towar do magazynu Paxy

2

Przyjęcie towaru i rozmieszczenie na półkach

Przyjęcie towaru i rozmieszczenie na półkach

3

Magazynowanie

Magazynowanie

4

Otrzymanie zamówienia

Otrzymanie zamówienia

5

Kompletowanie towaru

Kompletowanie towaru

6

Pakowanie przesyłki

Pakowanie przesyłki

7

Dostarczenie paczki

Dostarczenie paczki

8

Obsługa zwrotów i reklamacji

Obsługa zwrotów i reklamacji

9

Fakturowanie i raporty

Fakturowanie i raporty
Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany?

Wypełnij formularz kontaktowy a my przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę.

Skontaktuj się z nami





    Aktualności

    Zobacz wszystkie
    • 25.05.2023
      Przyszłość cross border e-commerce maluje się bardzo kolorowo
      Systemy przesyłek są dziś szybkie, dużo bardziej odporne na błędy, intuicyjne i bardziej wydajne niż jeszcze 10-15 lat temu. – Obecnie jest duża szansa dla firm, które chciały wyjść ze sprzedażą za granice naszego państwa. Teraz jest ten czas – mówi w rozmowie z DlaHandlu.pl Maciej Karwat, dyrektor działu IT…
    • 19.05.2023
      Węgierski rynek e-commerce – wiedza przydatna na start
      Zapraszamy Państwa do bliższego poznania węgierskiego rynku e-commerce, opisanego okiem Specjalisty Contact Center Paxy, Andrása Rétlaki, który na co dzień rozmawia z węgierskimi e-klientami w sprawie zamówień z polskich sklepów internetowych. Andreas jesteś Węgrem, jak zaczęła się Twoja historia z Polską? Już w dzieciństwie wiele razy odwiedzałem Polskę. Byłem mocno…
    • 12.05.2023
      Ekologia w cross border e-commerce – 8 razy TAK!
      Sprzedaż internetowa przejęła dużą część europejskiego rynku handlowego. Według PayPal eCommerce Index 2022, w zeszłym roku 97% mieszkańców starego kontynentu robiło zakupy w sieci i płaciło za zamówienia online. W Polsce, po okresie pandemicznego boom, e-sprzedaż spowolniła, jednak te same statystyki w większości krajów Europy wciąż rosną i z każdym…
    • 02.05.2023
      Nowości kurierskie w Paxy
      Na dobre w naszej ofercie na Rumunię, zagościły usługi firmy Cargus, która oferuje dostawy na adres, do punktu oraz do paczkomatu. Dysponują oni świetną flotą kurierską i wciąż rozwijaną siecią punktów odbioru, która liczy aż 2500 punktów i 300 paczkomatów. Najnowszym dorobkiem usług kurierskich w Paxy jest Hrvatska Pošta na…
    • 21.04.2023
      E-commerce musi szukać dodatkowych dochodów na rynkach zagranicznych
      Jak kształtuje się sytuacja na rynku przesyłek w pierwszych miesiącach tego roku? Michał Staręga: - O wyhamowywaniu polskiego rynku e-commerce dosyć głośno zaczęło się mówić już w zeszłym roku, wiele statystyk wskazywało na zwolnienie tempa w e-sprzedaży. Mimo to wciąż tysiące polskich firm jest uzależnionych od rodzimego rynku e-handlu, co w…
    • 18.04.2023
      Prawo dla e-commerce – bieżące zmiany
      Prowadzenie sklepu internetowego na skalę europejską daje wiele możliwości, które odpowiednio zagospodarowane, mogą prowadzić do sukcesu na naprawdę dużą skalę. Rynek e-commerce jest chłonny tak na zachodzie jak i wschodzie Europy, od północy aż po południe. Każdy kraj nosi swoją własną specyfikę e-handlu, a co za tym idzie swój własny…
    • 07.04.2023
      Wesołych Świąt Wielkanocnych :)
      Całą ekipą Paxy, życzymy Wam wszystkiego co najlepsze na te Święta Wielkanocne
    • 07.04.2023
      To były świetne targi!
      Serdecznie dziękujemy za 23 Targi eHandlu - to był dla nas niesamowity czas! Odwiedzaliście nasze stoisko z taką intensywnością, że z ledwością łapaliśmy oddech między rozmowami 🥰, z czego oczywiście jesteśmy bardzo dumni i zadowoleni 😊. Świetnie było zobaczyć się z naszymi obecnymi partnerami w biznesie oraz (mamy nadzieję) przyszłymi…
    • 03.04.2023
      E-commerce Czechy – co warto wiedzieć przed ekspansją?
      Zapraszamy Państwa na wywiad z Lubomírem Puczok – managerem Contact Center w firmie Paxy, który na co dzień zarządza swoim działem i rozmawia z czeskimi konsumentami w sprawie zamówień z polskich sklepów internetowych do Czech. Lubomir pracuje w Paxy od 2017 roku, dzięki czemu czeski rynek e-commerce zna jak własną…

    1 /