Fulfillment

Obsługuj zamówienia bezpośrednio z magazynu międzynarodowego kuriera e-commerce Paxy
i przyśpiesz proces logistyczny

Fulfillment

W Paxy obsługujemy pełen proces logistyczny

Przyjęcie towaru na magazyn

Odbieramy dostawę towaru Klienta na nasz magazyn i starannie przyjmujemy produkty. Tworzymy aktualny stan magazynowy.

Magazynowanie

Towar jest bezpiecznie przechowywany - czekamy na pierwsze zamówienia.

Kompletowanie zamówień

Nasz magazyn przyjmuje i przygotowuje wszystkie złożone zamówienia do godziny 20:00.

Pakowanie

Karton, koperta, a może foliopak? Pakujemy zawsze zgodnie ze standardami naszego klienta.

Dostawa

Z Paxy dostarczasz produkty zawsze szybciej niż konkurencja, ponieważ współpracujesz z nami bezpośrednio.

Obsługa zwrotów

Dzięki zagranicznym magazynom Paxy, możesz przyjmować zwroty swoich klientów i pozycjonować się jako lokalna firma.

Dlaczego warto przenieść

Fulfillment

do

?

?

Paxy
  • Masz dostęp bezpośrednio do kuriera Paxy, który będzie obsługiwał Twoje przesyłki, dzięki czemu maksymalnie skracasz czas dostawy na rynki zagraniczne
  • Dostępna usługa „za pobraniem” na terenie krajów Unii Europejskiej
  • Prosty, zrozumiały model rozliczania się – wiesz, za co będziesz płacił
  • Efektywne skalowanie współpracy – rośniemy razem z Tobą i na bieżąco udostępniamy potrzebną większa powierzchnie
  • Automatyzacja procesu – pomagamy w pełni zautomatyzować procesy logistyczne
  • Wszystko przejrzyste – otrzymujesz pełen wgląd w naszą pracę

Jak to działa?

1

Wysyłasz towar do magazynu Paxy

Wysyłasz towar do magazynu Paxy

2

Przyjęcie towaru i rozmieszczenie na półkach

Przyjęcie towaru i rozmieszczenie na półkach

3

Magazynowanie

Magazynowanie

4

Otrzymanie zamówienia

Otrzymanie zamówienia

5

Kompletowanie towaru

Kompletowanie towaru

6

Pakowanie przesyłki

Pakowanie przesyłki

7

Dostarczenie paczki

Dostarczenie paczki

8

Obsługa zwrotów i reklamacji

Obsługa zwrotów i reklamacji

9

Fakturowanie i raporty

Fakturowanie i raporty
Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany?

Wypełnij formularz kontaktowy a my przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę.

Skontaktuj się z nami





    Aktualności

    Zobacz wszystkie
    • 29.12.2023
      Społeczna odpowiedzialność biznesu Paxy
      Społeczna odpowiedzialność biznesu (Corporate Social Responsibility – CSR) to strategia zarządzania, zgodnie z którą przedsiębiorstwa w swoich działaniach dobrowolnie uwzględniają interesy społeczne, aspekty środowiskowe czy relacje z pracownikami i klientami. - Bycie społecznie odpowiedzialnym oznacza inwestowanie w zasoby ludzkie, ochronę środowiska, relacje z otoczeniem firmy dla zrównoważonego rozwoju społecznego i…
    • 23.10.2023
      Przegląd e-commerce w krajach skandynawskich
      Skandynawia wszystkim kojarzy się z pięknem przyrody, sielskim życiem pośród gór i fiordów, zimnym klimatem i czystym powietrzem. Jednak niewielu z nas wie, że Skandynawia to również wysokorozwinięta technologia, cyfryzacja i świetnie prosperujący e-handel. W ciągu ostatnich kilku lat branża e-commerce zyskała ogromną popularność i stała się nieodłącznym elementem światowej…
    • 16.10.2023
      Paxy Courier podbija nowe rynki Europy – Niemcy na mapie usług
      Niemiecki e-commerce jest dynamicznie rozwijającym się segmentem handlu. Sukces odniosą te firmy, które wpasują się w preferencje zakupowe Niemców zarówno jakościowymi produktami, jak i dobrymi cenami, jednocześnie nie zapominając o twardej polityce e-handlowej kraju, która obarcza sklepy internetowe niemałymi obowiązkami – mówi portalowi DlaHandlu.pl Michał Staręga, CEO Paxy. Niemiecki e-commerce…
    • 11.10.2023
      Paxy w Niemczech – potęga Europy w zasięgu Twojej ręki
      Mamy to! Pierwszy rynek zachodni w Paxy właśnie rozpoczął swoją historię. Idąc za głosem potrzeb polskich e-sprzedawców, postawiliśmy na rozwój oferty i poszerzenie horyzontów. Ostatnie miesiące starań, rozmów i negocjacji, ostatecznie zaowocowały wejściem naszych usług na nowy kierunek dostaw Paxy – Niemcy. Każda nasza ekspansja zaczyna się pytaniami klientów o…
    • 05.10.2023
      Zdradzamy przepis na sukces w cross border
      Wiele sklepów internetowych widzi szasnę na swój rozwój poprzez wyjście ze sprzedażą za granicę. Na polskim rynku e-commerce konkurencja stale rośnie, sklepy często walczą między sobą ceną i promocjami. Ekspansja zagraniczna to w wielu kategoriach produktowych szansa na większe marże - mówi Dagmara Grendziak, Manager Działu Sprzedaży Paxy. O specyfice pracy…
    • 27.09.2023
      Jesteśmy Partnerem cross-border.pl
      Miło nam poinformować, że jako eksperci w branży międzynarodowej logistyki e-commerce , właśnie rozpoczęliśmy współpracę partnerską z Krajową Izbą Gospodarczą w zakresie współtworzenia platformy cross-border.pl. Zapraszamy serdecznie do obserwowania platformy https://cross-border.pl/b2b-partner/paxy-courier/ oraz lektury naszych artykułów .
    • 31.08.2023
      Czy w Rumunii można odnieść szybki sukces w e-commerce?
      Zapraszamy do wywiadu z Iwoną Marculeac z Contact Center Paxy, odpowiedzialną za rynek rumuński, która na co dzień rozmawia z konsumentami w Rumunii oraz polskimi sklepami internetowymi, dla których prowadzi telefoniczną i e-mailową obsługę klienta w języku rumuńskim. Iwona jesteś Polką, obecnie mieszkasz w Rumunii – jak zaczęła się ta…
    • 21.08.2023
      Targi Mody Fashionweare w Expo-Łódź
      Już w tym tygodniu, dokładnie 23 i 24 sierpnia na hali wystawienniczej Expo-Łódź odbędą się Targi Mody Fashionweare. Serdecznie zapraszamy do rozmów o cross border e-commerce na stoisku Paxy - 20F1. "Najważniejsze targi biznesowe dla branży mody w Polsce. Odbywają się dwa razy w roku w kolebce przemysłu odzieżowego w Łodzi. Imprezę wyróżnia doskonała…
    • 17.08.2023
      Czas dostawy w sklepie internetowym – o co należy zadbać?
      "Szybkość dostawy ma ogromne znaczenie przy podejmowaniu decyzji o zakupie w sklepie internetowym. W tym artykule wyjaśnimy, dlaczego precyzyjne informowanie o czasie dostawy jest kluczowe także z perspektywy prawnej. Podkręcanie tempa szybkości dostawy jest obecnie widoczne gołym okiem, a według licznych badań czas dostawy jest kluczowym aspektem branym pod uwagę…

    1 /