Jak działamy

Dostarczamy przesyłkę nawet w 24h To nie usługa premium. W Paxy to standard.

Zobacz jak to działa

Tworzysz przesyłki w panelu administracyjnym Paxy

Przyjeżdzamy pod wskazany adres i odbieramy Twoje paczki

lub

Wysyłasz paczki w formie przesyłki zbiorczej. Czas wydłuża się o +24 godziny

Przywozimy Twój towar do polskiego magazynu

Transportujemy go do naszego lokalnego magazynu

Towar jest wysyłany na poszczególne paczki do Twoich klientów

Następnego dnia Twój zadowolony klient otrzymuje paczkę

Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany?

Wypełnij formularz kontaktowy a my przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę.

Skontaktuj się z nami





    Aktualności

    Zobacz wszystkie
    • 31.08.2023
      Czy w Rumunii można odnieść szybki sukces w e-commerce?
      Zapraszamy do wywiadu z Iwoną Marculeac z Contact Center Paxy, odpowiedzialną za rynek rumuński, która na co dzień rozmawia z konsumentami w Rumunii oraz polskimi sklepami internetowymi, dla których prowadzi telefoniczną i e-mailową obsługę klienta w języku rumuńskim. Iwona jesteś Polką, obecnie mieszkasz w Rumunii – jak zaczęła się ta…
    • 21.08.2023
      Targi Mody Fashionweare w Expo-Łódź
      Już w tym tygodniu, dokładnie 23 i 24 sierpnia na hali wystawienniczej Expo-Łódź odbędą się Targi Mody Fashionweare. Serdecznie zapraszamy do rozmów o cross border e-commerce na stoisku Paxy - 20F1. "Najważniejsze targi biznesowe dla branży mody w Polsce. Odbywają się dwa razy w roku w kolebce przemysłu odzieżowego w Łodzi. Imprezę wyróżnia doskonała…
    • 17.08.2023
      Czas dostawy w sklepie internetowym – o co należy zadbać?
      "Szybkość dostawy ma ogromne znaczenie przy podejmowaniu decyzji o zakupie w sklepie internetowym. W tym artykule wyjaśnimy, dlaczego precyzyjne informowanie o czasie dostawy jest kluczowe także z perspektywy prawnej. Podkręcanie tempa szybkości dostawy jest obecnie widoczne gołym okiem, a według licznych badań czas dostawy jest kluczowym aspektem branym pod uwagę…
    • 27.07.2023
      Porównywarki cenowe w europejskim cross border e-commerce
      Europejskie porównywarki cenowe odgrywają istotną rolę w e-sprzedaży zagranicznej, wpływając zarówno na wybory konsumentów, jak i na działania internetowe e-sprzedawców. Dają wiele możliwości i często ułatwiają start w ekspansji sklepów internetowych na danym rynku, jednocześnie stawiając wysoką poprzeczkę względem jakości produktów i poziomu obsługi klienta. Warunki rejestracji Podstawowymi warunkami rejestracji…
    • 18.07.2023
      Cross border e-commerce nie jest już domeną dużych firm
      Dziś prowadzenie międzynarodowego sklepu internetowego jest możliwe i całkowicie realne dla polskiej firmy e-commerce . Kilka słów o cross border e-commerce od naszego CEO Michała Staręga przeczytacie tutaj 👈
    • 03.07.2023
      Czym logistyka cross border e-commerce różni się od tradycyjnej?
      „Logistyka e-commerce różni się od tradycyjnej z kilku względów. Najważniejszy to ten, który jest zapisany w umowie pomiędzy Paxy, a sklepem internetowym, czyli czas dostarczenia przesyłki do klienta końcowego. Naszym celem jest spełnić warunki umowy, bez względu na wszystkie inne punkty krytyczne.” – mówi Regina Ozgowicz – Kierownik działu logistyki…
    • 12.06.2023
      Nawiązanie współpracy z Miastem Żory
      Mamy to! W minionym tygodniu nawiązaliśmy współpracę z Miasto Żory . Już niebawem rozpoczynamy wspólne działania . Dziękujemy Naczelnikowi Wydziału Promocji, Kultury i Sportu, Panu Adrianowi Lubszczyk za pomoc i zaangażowanie w naszą misję . Niech się dzieje
    • 25.05.2023
      Przyszłość cross border e-commerce maluje się bardzo kolorowo
      Systemy przesyłek są dziś szybkie, dużo bardziej odporne na błędy, intuicyjne i bardziej wydajne niż jeszcze 10-15 lat temu. – Obecnie jest duża szansa dla firm, które chciały wyjść ze sprzedażą za granice naszego państwa. Teraz jest ten czas – mówi w rozmowie z DlaHandlu.pl Maciej Karwat, dyrektor działu IT…
    • 19.05.2023
      Węgierski rynek e-commerce – wiedza przydatna na start
      Zapraszamy Państwa do bliższego poznania węgierskiego rynku e-commerce, opisanego okiem Specjalisty Contact Center Paxy, Andrása Rétlaki, który na co dzień rozmawia z węgierskimi e-klientami w sprawie zamówień z polskich sklepów internetowych. Andreas jesteś Węgrem, jak zaczęła się Twoja historia z Polską? Już w dzieciństwie wiele razy odwiedzałem Polskę. Byłem mocno…

    1 /