fbpx

02.01.2023

Dziękujemy za 2022!

To był mocny rok, który zapamiętamy na bardzo długo. Głównie za sprawą totalnej metamorfozy, która na zawsze zmieniła nasze rynkowe oblicze. Dokładnie 16 sierpnia 2022 pokazaliśmy się światu w nowej odsłonie - weszliśmy z nowym wizerunkiem, nową nazwą i powiewem świeżości na rynek dostaw e-commerce. Nasze dotychczasowe 7 lat działalności pod brandem CzechLogistic, zakończyło się przejściem w nowe, skrupulatnie przemyślane, zaplanowane i zrealizowane krok po kroku pole działania, pod debiutancką marką Paxy. Zanim jednak do tego doszło, sporo musiało się u nas wydarzyć.

Początki działalności CzechLogistic sięgają końca 2014 roku, kiedy to zdecydowanym krokiem weszliśmy na rynek dostaw międzynarodowych. Wtedy nie wiedzieliśmy jeszcze, że 8 lat później, nasz zarząd będzie rozważał ekspansję na tak dużą skalę! Jednak w miarę gdy przybywało nam klientów, rosła również lista państw, do których dostarczaliśmy przesyłki. Wzrastaliśmy my, rosły nasze siły, środki, wpływy i znaczenie na rynku, ale przede wszystkim wzrastało nasze poczucie pewności, które doprowadziło nas do całkowitej zmiany świadomości rynkowej w minionym 2022 roku. Tak powstała marka Paxy, której celem była nie tylko transformacja wizerunku firmy dostarczającej przesyłki do Czech, ale nade wszystko świadoma zmiana postrzegania marki Paxy, jako dużego gracza na arenie dostaw międzynarodowych w Europie, która stała się dla nas celem samym w sobie. Nasza obecna oferta zawiera przesyłki zagraniczne dla e-commerce, pełną obsługę zwrotów oraz wielojęzyczne Contact Center dla 12 krajów europejskich: https://www.paxy.pl/oferta-dla-biznesu/cenniki/ i to jest nasza pozycja wyjściowa w podboju polskiego rynku e-commerce na Europę.

2022 rok był dla nas także czasem bicia własnych rekordów. Przekroczyliśmy liczbę 700 klientów e-commerce, którzy zaufali nam na przestrzeni ostatnich lat. Do 10 tysięcy wzrosła również średnia ilość przesyłek, które każdego dnia roboczego, przechodzą przez nasz magazyn. W ciągu całego roku w naszym systemie odnotowaliśmy dużo ponad 2,5 miliona paczek, wysłanych za naszym pośrednictwem. Przebyliśmy bagatela, ponad 5 milionów kilometrów między granicami państw, przegadaliśmy prawie 12 tysięcy godzin w dziale Contact Center, napisaliśmy kolejne setki ofert i umów, za sprawą których rozpoczęliśmy wiele nowych historii wspólnego podboju rynków zagranicznych. Cały ten wysiłek i starania wielu osób, skłaniają nas do prostej refleksji - jesteśmy w odpowiednim miejscu i najlepszym czasie rynkowym, a z Nowym 2023 Rokiem idziemy po jeszcze więcej!

Serdecznie dziękujemy za całoroczną współpracę naszym klientom, którzy napędzają nas do dalszego rozwoju i podboju kolejnych państw europejskich. Partnerom w biznesie, z którymi ramię w ramię idziemy przez branżę e-commerce. Pracownikom i współpracownikom – nasz sukces to Wasze starania, umiejętności i Wasz czas pracy – dziękujemy!